Veelgestelde Vragen Klerenkind

Bestellen en leveringen

Onze levertijd is op een werkdag voor 16:00 besteld, dezelfde dag verzonden. Bestel je in het weekend of in de avond, dan wordt je bestelling de volgende werkdag verwerkt en verzonden.

Dit kan helaas niet meer als de order al in behandeling is genomen en waarschijnlijk al is verzonden. Items toevoegen is helaas niet mogelijk. Bij elke nieuwe order moet namelijk een nieuw betaalverzoek vanuit het systeem worden aangemaakt wat is gekoppeld met de verzending. En anders betaal je meerdere keren verzendkosten. Vandaar dat het geannuleerd moet worden en er dan een nieuwe order geplaatst moet worden.

De bevestigingsmail kan soms helaas in de spam van de mail belanden. Het kan ook voorkomen dat je e-mailadres niet goed is ingevuld, waardoor je geen update-mails ontvangt. Check dit goed tijdens het bestelproces. Wanneer je daadwerkelijk geen bevestigingsmail hebt ontvangen maar het bedrag wel van je bankrekening is afgeschreven, betekent het dat wij de bestelling hebben ontvangen. De bestelling is goed doorgekomen in het systeem en wij gaan hiermee aan de slag. Mocht je hier toch echt over twijfelen? Neem dan contact met ons op.

Het is niet mogelijk om je bestelling op te halen.

Wanneer je een bestelling plaatst via de webshop wordt er een pakketdienst ingehuurd om de orders op te halen en te verwerken. Deze rekent hier kosten voor. Wij huren hiervoor PostNL in. Het pakket gaat eerst naar een sorteercentrum in Zuid-Holland, dan naar een sorteercentrum in uw provincie, dan naar uw huisadres.

Het pakket wordt ingescand in het sorteercentrum van de Post. De e-mail met de track & trace link wordt dan automatisch verstuurd zodra dit daar is verwerkt.

Retourneren en ruilen

Via de retourknop op de website.

Als de track & trace van het retourpakket aangeeft dat het bij ons bezorgd is, kan het 14 werkdagen duren voordat dit bij ons verwerkt is. Als het retourpakket bij ons verwerkt is, wordt het aankoopbedrag inclusief de verzendkosten binnen 5-7 werkdagen teruggestort op de rekening van de bank- of creditcardmaatschappij, welke is gebruikt tijdens het plaatsen van de originele bestelling. Indien je een deel van de bestelling houdt, krijg je alleen het aankoopbedrag van het (de) geretourneerde artikel(en) terug, niet de verzendkosten.

Mocht je het artikel niet op tijd kunnen terugsturen, en kan iemand anders dit ook niet voor je doen, licht ons dan a.u.b. in tijdens deze periode en binnen de geldige retourtermijn. Dan zijn wij vooraf op de hoogte en hebben wij hier uiteraard begrip voor. Stuur je het pakket naar ons op buiten het wettelijke retourtermijn, dan kunnen wij je retourpakket helaas niet aannemen en worden er andere stappen ondernomen.

Met een gratis zending, betalen wij de bezorger op de heenweg t.w.v. €7,57. Bij een eventueel retour vergoeden wij niet de terugweg. Om deze kosten te voorkomen kan je ons het beste bellen voor maatadvies, anders is het zonde.

Dit is niet mogelijk. Als je een andere maat nodig hebt van een item, dien je een nieuwe bestelling op de webshop te plaatsen.

Wij doen logischerwijze ons best om de artikelen in topconditie aan je te leveren. Het komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging. Wij geven geen garantie op knopen, kralen, glitters, stenen, pailletten, schoudervullingen of pillen van de stof.

Heb je aanvullende vragen?

Staat je vraag er niet tussen. Neem gerust contact met ons op.